Bra start och bra helg

Nyrenoverad matsal, apelsinjuciepress och äppeljuciepress och väldigt god skolmat. Skolan har verkligen satsat på en bra start på år 2012. Det har blivit mycket roligare att gå ner och äta nu när det är så fint och det är mycket mysigare framförallt.

Första veckan har väl varit bra ändå, pluggat en del för har haft kursprov i franska, men annars så. Satsar på en lugn helg. I fredags gjorde jag inte så mycket. Många gick ut men jag myste kvar hemma med Henriette. Idag, lördag var Lovis, Jennifer och jag inne i Bryssel och tog massa foton och käkade på Subway. Mycket mysig tur. Dock är jag väldigt trött nu, men vad gör det egentligen ;).

Bilderna är tagna av Jennifer Widén och Lovis Hakala!


I väntan på bussen. Lovis och jag.

Utsiktsplats i Bryssel.

Jag och Jennifer från Utsiktsplatsen. Nedan vi och en ascool målad
husvägg i Bryssel.

Grand Place in Night-time.

Liten check om Belgiens väder: Klart till halvklart väder. Runt +5 grader.

Ska försöka upptadera bloggen lite oftare så att ni inte tröttnar på att följa den för att jag är för dålig på att uppdatera den. hihi. Hoppas att ni inte gör det ändå.

Puss och kram på er!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0