Back to business

Tjohoo!!

Nu är jag tillbaka på bloggen igen! Vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera mig. Hoppas att ni inte har blivit för besvikna :). Det var väl ungefär en vecka sen senast kanske.

Om jag då ska sammanfatta det jag har gjort under den senaste veckan och vad som kommer att hända nu i helgen lite kortfattat.
Fredags förra veckan: Utgång i Waterloo med mina kära vänner. Innan det så hade vi dock lite förkrök på slottet (Y).

Lördagen: Åkte till Bryssel shoppade, middag på Pizza Hut och bio "The girl with the dragon tatoo". Den var bra, men den svenska var ju klart bättre, men detta var heller ingen dålig film. Det var kul att se lite svenska miljöer.

Söndagen: Testade på Volleyboll, då det kom en belgisk tränare till SSB som bara pratade franska, så man kände sig lite confused. Det var en prova på gång men ska nog fortsätta att träna det för det är verkligen en rolig sport.

Hela skolveckan har väl varit som vanligt, otroligt mycket plugg, men det ska vi inte tala om nu. Sen har jag varit på en zumbaträning såklart! Vi hade flera nya låtar och danssteg, vilket var skönt med lite förändring. T.ex. hade vi denna låten som är väldig härlig att dansa till.


Idag är det fredag eller natten till lördag om man vill säga så. Har spelat in en film med Jennifer, Anniken och Mikkel till franskan. Den kommer att bli sjuk xD haha. Äh, det kommer att bli roligt att se på den.

Ja, roligt känns det som att allt är. Blev väldigt mycket nu kände jag som har vart super. haha! Allt verkar som en dans på rosor. Men om sanningen ska fram så är det klart att allt inte är toppen hela tiden, men mesta dels så är allt faktiskt väldigt bra.

Max och Mikkel var även här på slottet nu ikväll var väldigt trevligt. Sen stack dem ut och även några andra, men jag stannade hemma och myste och kollade på Mia Skäringers show "Dyngkåt men hur helig som helst" Hon är riktigt grym, ni borde ta och kolla på hennes show, jag lovar er ni kommer att dra på smilebanden.

Men imorgon är den stora dagen!!! Ska äntligen iväg och träffa hästar och få rida!! åhh det har varit det jag längtat efter mest under hela veckan!! Det är jag och några tjejer till som ska iväg och det kommer att bli grymt!

Ska skriva ett blogginlägg imorgon hur det gick!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0