Hemma än en gång!

Vi kände såg snön, solen och kände värmen när vi gick ur planet från en lyckad hemresa igår. Smidigt som det är med ett handbagage på gbg city-airport var det bara att gå 30 s så såg man att morfar och min ena kusin stod och väntade på en. Skönt att slippa en stor flygplats där man går vilse när man ska hitta ut.

Som vanligt är det skönt att komma hem och den konstiga känslan att det känns precis som vanligt börjar man nu känna igen. Det är alltid som att man inte har förflyttat sig ända från Belgien till Sverige utan man är bara på två olika platser som om de låg bredvid varandra.

I alla fall hade vi idag, Lördag, tänkt åka skidor i Ullricehamn men det bliv ändrade planer på grund av att det regnar och vi ska istället åka och shoppa kläder, framför allt jeans då två av mina jeans har gått sönder...Kusinen min är väldigt glad över det och såklart jag med för det är kul med nya kläder.

Vi hörs, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0