Freedom

Ja, det är väl så man kan uttrycka sig om det är första dagen på lovet och att man kommer att vara ledig hela veckan som kommer. Det känns verkligen som en frihet att gå på lov och ännu mer när man åker hem och slappa i Sverige. Det är det som är skönt med att bo här, att göra ett miljöombyte varje gång man ska på lov känns som att man släpper ifrån sig allting som har med skolan att göra.

Nu är det också bara 1 timma kvar tills jag ska börja gå ner och vänta på Taxin och tre timmar tills planet ska gå ungefär. Sen kommer man hem utterligare ett par timmar senare till vinterkalla Sverige. Men när jag kolla på min lilla väderbarometer över Göteborg ser det ut som att det är sol med bara tre minusgrader. Det är skönt!

På tal om något helt annat så vill jag önska mina vänner som ska stanna på slottet ett härligt lov och hoppas att ni hittar på något kul så ses vi snart igen!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0