Dans och annat kul

Vet att jag sa i mitt blogginlägg igår att jag skulle blogga senare under dagen, men det glömde jag bort... hehe. I varje fall så blev det en rolig och bra volleybollträning och goda pannkakor till brunch. Efter det tog jag och Lovis en härlig solig och kall promenad i solen och diskuterade fobier. Sen satt jag och Henriette och pratade en massa och sedan var det dags för det uppskjutna pluggandet.

Idag har varit en nästan helt vanlig måndag förutom att vi dansade folkdans och pardans på idrotten, var rätt kul, mycket skratt. Sedan var vi rätt flummiga vid middagen, skrattade åt ingentin typ. Det har varit en härlig dag och jag och Clara Tuhlin har varit väldigt effektiva med våra projektarbeten också, nöjd!

Now it's time for bed...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0