Carrefour-jogging, brr...

Brrr... vädret har verkligen slagit om här. Kallt minusgrader, fast det har ju varit sol också. DEt skulle också bli, vad jag hört -16 grader denna natten. Brr... va kallt. Men jag tycker att det är lite mysigt för då är det soligt ute och det är bättre än när det är regn och lerigt. Fast man hade ju hoppats på att våren skulle komma. Den får vänta.

Även om det vart kallt idag så blev det en jogging runda med Lovis till Carrefour, där jag behövde köpa pengar till mobilen och köpa en liten surprise till Jennifer. Hon fick en milkychoklad med mjölkfyllning i! hihi. Fast jag tror att hon kanske hade väntat sig en särskilt bisquite choklad som är en av hennes favoriter, hoppas att hon inte blev för besviken ;). Det var en överraskning det skulle vara och en överraskning blev det ^^ hihi den du ;).

Äh, nu ska jag inte sitta och babbla mer. Det har för övrigt varit en vanlig dag förutom att jag börjar ha sovmorgonar på onsdagar, vilket passade väldigt bra idag. Annars är det en helt vanlig onsdag då jag väl efter dushen ska sätta mig och plugga lite histora och svenska.

Kollar ut genom fönstret och måste påpeka att det inte har blivit mörkt än, vilket gör mig så glad!!^^

Ha det gött!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0