TaggaTagga!

Hejhej!

Kom nu hem efter en lyckad kväll i Waterloo, jag hade väldigt roligt och det är så kul att umgås med människor på det sättet man kan göra här. Väldigt kul tycker jag att det är!

Åh, jag är riktigt taggat för imorgon/idag med! Jag ska berätta för er att jag ska till Ikea som finns i Bryssel och shoppa lite smått och gott till mitt rum. Äntligen säger jag bara! Ska bli så kul och jag ska äta köttbullar och mos med lingonsylt och grädd sås. Det kommer smaka helt underbart, gott med lite svensk husmankost.

 


Nu är det dags för mig att gå till sängs så att jag orkar upp i morgon (ska nämligen upp vid kvart i nio, hehe).

Godnatt och sov gott!

love Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0