Läskigt mysigt, hahaha

Tänkte lägga ut bilder från dagen som har spenderats på Ikea med Jennifer. Handlade det som mest kunde piffa till rummet lite. Bland annat filt, överkast, tavla, tyg med mönster som jag tänkt få upp på väggen och lite annat.



Jag var lite fascinerad av de stora glasbyggnaderna som fanns när vi kom ut från tågstationen.




Vi åt såklart köttbullar med lingonsylt, gräddsås och potatismos det första vi gjorde. Det smakade himmelst! haha


Här satt vi trötta i solen och väntade på tåget när vi skulle hem. Det syns ju att man varit på Ikea kan man säga.


Det ljusa överkastet köpte jag och även den vita filten som man kan skymta på sängen.
Min plan är att till vänster där det ligger en kudde ska sen bli en myshörna. Jag ska fylla på med lite kuddar efter lovet troligtvis. Även på den väggen ska jag sätta upp det tyget jag köpt. Men återkommer med lite bilder på den idén när det är klart!


Hittade en tavla/fotobild som sen ska upp på väggen.

 
De icke-färgade lycktorna köpte jag med, de var i ett fyrpack så har alltså 4 st. Bra grejer som gör mycket nytta!


Mitt rum från sängensperspektiv.

Nu blir det kanske att kolla på lite skräckfilm med goda vänner.

Ha det!

(Nu är det också bara en vecka kvar tills jag kommer hem till Sverige igen. Ska bli så kul!! Sjukt att man redan har varit här i över 2 månader!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0