Hem ljuva hem...

Äntligen hemma!

Även om jag ska skriva om det jag gör i Belgien så tycker jag att det också hör till att berätta om hur det är att komma hem över loven.




Gitarren är något jag saknat ENORMT mycket förutom min underbara familj och vänner!


Resan igår gick bra, väldigt snabbt faktiskt. Förutom väntan på flygplatsen då. Åkte hem tillsammans med Clara och Viggo, skönt att man inte åkte ensam!
Det kännns väldigt härligt att man är hemma faktiskt, göra lite vad man vill, äta vad man vill och kunna spela gitarr. Det var jättekul att träffa mamma och pappa på flygplatsen igår, kramade om dem så hårt!

Vi åt räkor på eftermiddagen tillsammans med en del av släkten. Mormor, morfar, farmor, farfar, morbror, och två av mina kusiner var också med. Mysigt var det, kändes nästan som kalas. Haha. Sen träffade jag Jessika och Ebba på kvällen så mycket att prata om asså. Härligt att träffa och krama om dem efter tio veckor.

Idag fyller Ebba också 17 år, så ett stort grattis till henne!! Hon ska ha en tjejmiddag hos sig så ska hjälpa henne att förbereda lite innan, det ska bli jättekul!

Nu måste jag leta fram lite träningskläder, ska nämligen på Zumba nere på Sportlife med Jessika snart!

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0