Belgiska våfflor

God kväll, godkväll!

Jag har nu ikväll varit på Zumba. Jätteroligt är det men jag har tröttnat lite på musiken och koreografin* hoppas att vi kommer att ändra den snart, men annars är det kul att dansa ändå! Jag har också blivit klar med en psykologiuppgift som ska in i morgon, väldigt skönt att bli av med den måste jag säga. Intervjun idag som jag hade idag också gick väldigt bra, jag är riktigt nöjd med den! Det var kul att höra hur ridsporten fungerar här i Belgien, visserligen kommer jag att få hitta lite mer fakta men det var en bra början!

Nu när jag sitter här och tar det lugnt skulle det inte sitta helt fel med en nygräddad, varm belgisk våffla. Mm, de är nästan det godaste jag har ätit. Det rekomenderar jag att man någon gång i livet måste smaka. Mums!


Här har jag köpt en våffla med banan, jordgubbar, grädde och choklad sås. Måste säga att det blev lite mycket med all grädde och att jag föredrar en naturell våffla! Men den ser så himla god ut.



Mums säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0