2 dagar kvar!

Hej på er!
Nu närmar sig hemresan ännu mer. Åh, blev så taggad på att åka hem när jag såg alla de som åkte idag. Så nu är vi väldigt få kvar på slottet.
Jag, Nikita, Clara, Kristin och Vigga tog oss en cykeltur in till Waterloo och kollade lite i affärer. Det blev inget köp för min del där, men på Carrefour hittade jag lite färdig chokladmousse som jag ska gotta mig med ikväll. Vi ska förhoppningsvis mysa ner oss i TV-rummet och kolla på någon film.
Idag, sista dagen innan lovet, hade de lite haloween tema på skolan och matpersonalen, som serverar maten, hade roligt nog klätt ut sig till häxor. Vi fick också även glass till efterrätt, riktigt gott!
Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0