Tjuvarnas jul

Har precis kollat på Bonde söker fru med lite andra människor som jag och Jennifer följer flitigt. Det är riktigt spännande nu i det sista när dem har varit på en liten weekend resa tillsammans och man blir kär själv när man ser hur lyckliga vissa av dem är. Så söta verkligen.

Vi följer även Värsta pojkvänsakademin som går på tv3 lika intressant och roligt är det programmet. Det är flickvänner som har anmält sina pojkvänner för att dem ska bli lite uppläxade. Värt att se!

Riktigt taggad på helg och julbal nu asså. Längtar till att klä upp mig, fixa håret och sminka mig. Men jag måste testa lite olika frisyrer, har inte bestämt mig hur jag vill ha det än. Fast det lutar kanske mer på att ha lockigt hår, men då måste jag ha tur och lyckas att få det bra. Hoppas att man har en bra hår dag på lördag så att man får det som man vill.

Det känns också konstigt att imorgon övergår vi till sista månaden på året, december. Helt sjuk att tiden går så fort. Man hinner knappt att blinka liksom. Det är mycket att göra allt från plugg till att ha kul med de fina vännerna man har fått.

Imorgon kommer även första avsnittet på årets julkalender, Tjuvarnas jul. Ska smyga upp till TV-rummet och kika på den imorgon bitti 07:15... Det är ju lite av en tradition att se vad det är för någon. Det ska tydligen vara en julsaga som Charles Dickens har skrivit så får se om det är lite kvalité på årets julkalender.

Nu är det dags att sova och vänta in morgondagen....

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0