What's happening at SSB and the castle a thursday?

Det var rätt så chill dag idag. Hade historia där vi slapp att redovisa denna veckan utan vi ska göra det nästa vecka istället. Skönt! Sen hade jag lite håltimma och satt flitigt och pluggade lite i myshörnan i biblioteket. De har ett rum som de har inrett med massa mattor och stora mjuka kuddar och man får inte ha skor på sig, jättemysigt när man inte orkar gå upp till slottet varje håltimma. Efter det hade jag franska. Vi hade vårt första riktiga glosförhör och det kändes som att det gick väldigt bra! Sista lektionen jag hade var svenska C. Det var en helt okej dag.

Jag hade också min stora pluggdag idag och fick gjort väldigt mycket. Sen har jag varit ute och sprungit och varit responsible student och fixade i ordning innan middagen.

Nu på kvällen var det en art-utställning och musik i den stora salen på slottet, Mozarthallen. Jag var nere och kollade på de två sista låtarna som skolbandet, eller vad man ska kalla dem, spela och de var väldigt duktiga.

Tänkte komma i säng tidigt idag men det blir nog inte så tidigt eftersom klockan redan just nu är 22:35 och jag har inte borstat tänderna och bytt om än. Varför jag tänte komma i säng tidigt var för att Jennifer satt och kollade på bonde söker fru klockan 00:00 i natt. 

Vi tänte se det klockan åtta då det egentligen började men TV-rummet var redan upptaget och det funkade inte att se på TV4 play helt plötsligt, det har gått att göra det innan men det är typiskt att det inte ska funka när man väl behöver det. Som tur var gick bonde i repris vid midnatt för vi kunde verkligen inte missa det avsnittet för att bönderna skulle välja ut sin partner som de skulle kunna tänka sig att fortsätta dejta eller att flytta ihop med. Riktiga Bonde söker fru fantaster kan man kalla oss.

Hoppas att ni har det bra i Sverige och att det inte är alldels för kallt, här kan vi fortfarande gå i höstjackan haha. Det känns jättekonstigt att man fortfarande kan göra det i slutet av november, men det är också väldigt skönt!

Nu säger jag natti-natti!

Puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0