Paris, choklad & skor

Denna veckan är jag och Ellen responsible student, vilket innebär att vi ska städa undan efter mellis, plocka fram inför middagen och sen städa undan efter middagen. Vi ska också hålla koll i köket som vi har på slottet och se så att det är rent och snyggt. Detta ska vi göra hela veckan mån -sön och man är det ungefär 1 gång per termin tror jag.

Imorgon ska vi till Bryssel med hela boardingen! Vi ska till den här chokladfabriken http://www.chocolatiermanon.com/ och se hur de tillverkar choklad. Skolan har egentligen studiedag, men vi är tvungna att åka med till chokladfabriken som ett studiebesök. Blir nästan som en utflykt med familjen. Jag ser fram emot det och hoppas att man får provsmaka lite och kanske får man lite extrapriser på chokladen.

Vi kommer att bli klara ungefär vid 12 och efter det får vi stanna i stan om vi vill. Jag ska kolla på skor till julbalen som är den 3:e december! Kikade lite på Forever 21 hemsida och såg de här skorna som jag tycker va väldigt fina, men de kan vara lite svåra att gå i för mig, men ska bli kul att testa. Vem vet, det kanske går hur bra som helst! haha

Taggar otroligt för julbalen. Ska bli otroligt kul! Det kommer att vara en julbalsefterfest på nattklubben Le You som jag också kommer att gå på!

Taggar också för julpysslet som vi kommer att ha på lördag, så mysigt!

Det tredje jag nästan är mest taggad på är Paris. Jag ska åka dit till i våren tillsammans med Jennifer och förhoppningsvis alla trillingar. Det ser jag fram emot sjukt mycket! Paris med vänner i en lägenhet, kan ni fatta?! Det kan nästan inte bli bättre! Men det här innebär att man får spara lite pengar och funderar på att ta bort fredagsgodiset och onödiga köp för att spara ihop pengarna.

Idag är det också exakt 1 månad kvar tills jag kommer hem till jul, ska bli kul att träffa er hemma igen mina vänner och familj!! Älskar er!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0