Ridning och myskvällar

Idag red jag första gången på ungefär 10 veckor, jättekul verkligen! Jessika bjöd mig på en tur med hennes två islandshästar ur mysigt och vi galopperade mycket på den nya ridvägen i Tulebo. Det ska vi göra om nästa gång jag kommer hem på lov.

Jag hade väldigt gärna velat träffa min underbara medryttarhäst Saadiq, men det får förhoppningsvis bli till jullovet då man är ledig lite längre:).

Igår fyllde ju Ebba år och hon hade en tjejmiddag med tjejerna i klassen. Väldigt mysig kväll, vi åt lasagnette och till efterrätt bjöd Ebba på chokladmousse, mumsigt, sen så pratade vi det mesta av kvällen. Väldigt kul att se och träffa dem igen!

Nu blir det mys hemma med filmen Oskuldens Tid och melon med familjen!

Ha det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0