Studiedag!

Fredag, vi var lediga! Kändes super! Hade sleepover med Jennifer, hon sov på min soffa/säng. Det var mysigt! Hon ska sova här ikväll med.
Vi hade studiedag idag för att det var en dag då alla i Belgien var lediga. Så alla affärer och sånt var stängda. Skönt med en lång helg, som det kommer att kännas som.
Jag och Jennifer vaknade innan brunchen, vi käkade, sen tog vi cyklarna till trillingarna Erika, Martin och Max. Vi spelade ett jättekul spel soom heter Alias, det är liknande "Med andra ord". Sen gick vi en promenad med deras hund och sen tog vi oss upp till slottet allihopa. Vi utforskade en grotta och en sjö som ligger nedanför skolan. Grottan var as häftig. Får ta lite kort och lägga ut, den var väldigt spännande.
När vi kom tillbaka kollade vi på Justin Bieber filmen och åt godis och chips. Jätterolig kväll, vi snackade också en del senare.
Nu har vi kommit tillbaka och jag och Jennifer sitter på mitt rum, ska völ snart sova. Taggar inför imorgon då det är Haloween fest, kommer att bli roligt!! Det jag kommer att klä ut mig till får ni veta imorgon...
Nu är det sovdags snart, natti natti!
Puss och kram, hoppas ni har det bra i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0