Sol och frost + julfeeling


Onsdag idag! det var fyra dagar sedan jag bloggade, men jag har inte riktigt haft tid, det är lite synd. Men å andra sidan har det ju inte hänt så mycket.

Tänkte ta att berätta lite snabbt om Halloween festen som var på Knock-Out i Waterloo. Det var väldigt kul tyckte jag, det var dans och musik och även en del roligt snack med lite människor. Alla var också utklädda, och väldigt bra utklädda. Ska dra några exempel, vi hade ett Harry Potter gäng med Hermione, Ron och självklart HP, sen hade vi några avatarer, smurfar, en pippi, team Rocket i Pokemon, indianer, Bart och Lisa Simpsons, lilla My, ett troll, en tiger, Super Mario och hans bror och massa andra roliga utklädnader! Jag själv var en flamenco dansare.

Jag kommer att lägga upp bilder imorgon i ett annat inlägg, måste snart sova ^^.

Men det som annars har hänt under veckan... plugg för det mesta, men Jennifer och jag tog även en sväng till Waterloo stan och vi båda shoppade oss var sin mössa. Sen fikade vi lite.

Igår var det tänkt att jag skulle på Zumba men då var det cirkelträning istället för att ledaren fortfarande var sjuk. Både jag och Erika som jag går med blev chokade, men vi taggade till riktigt och körde slut på oss. Känner av träningsverken idag, men gött är väl det!

Idag har det också varit kallt och frostigt, men det var soligt så det var skönt! Jag har fått in lite julkänsla för jag har redan nu börjat sjunga på julmusik och taggar inför julbaket vi ska ha nästa helg!

Har också köpt den här bedorande planchen och satt upp på min vägg, det bli bara bättre och bättre!


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0