MacBook

Just nu sitter jag i soffan med en Macbook i knät, det är inte jag som äger den utan min kusin som är här hos mig och ska sova över. Måste testa hur det känns att sitta vid en Macbook, haha, det känns väl bra kan man säga, fast jag gillar ändå vanlig PC.
Vi sitter och kollar på Robinson, spännande är det! Även om programmet har gått väldigt länge så tycker jag fortfarande att det är bra. Vi har käkat tacos, jättegott, åt sjukt mycket! Jag får ju passa på att äta den goda hemalagade maten innan jag far tillbaka på söndag.
Om ni vill veta vad jag har gjort idag så har jag träffat Camillla, väldigt kul. Vi gick först och fikade på Graffiti Café. Mysigt och kul, vi satt och pratade om allt möjligt, . Sen gick vi hem till henne och kollade på KarateKid. Mycket bra film, kan tänka mig att se den fler gånger, han Jaden Smith, eller vad han heter, är ju bara för söt.
Sen igår träffade jag Ebba nästan hela dagen, vi gjorde lite lunch och sen satte vi oss också och kollade på film. Vi såg på Flickan från Ovan. Den filmen var väldigt annorlunda och hemsk, men en jättebra film också. För övrigt hade vi det kul som vi brukar och skrattade mycket.
Imorgon taggar jag för först klippning, sen kommer Haborna, Saga, Samuel, Åsa och Uffe. Ska bli jättekul, jag har varit taggad sedan jag kom hem att de ska komma hit. Wiie.
Klem/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0