Fit for fight

Samma dag som vi var på chokladfabriken stannade även jag och många flera kvar i Brussel för att shoppa. Jag satsade på att hitta ett par finskor till julbalen och det gjorde jag också! Det blev inte dem skorna som jag hade sett på Forever 21 på nätet utan några mycket bättre. Nu är jag alltså fit for fight för en rolig och härlig julbal!



Skorna: från New Look
Örhängen metallfjädrar: från New Look (Associar till min outfit på julbalen)
Inbjudan till Julbalen 2011

Tänkte även lägga upp lite andra bilder från dagen i Brussel.


Gallerian i Bryssel



Jennifer och jag köpte jättegod pita på "Pita City". (Bilden tagen av Jennifer)



Jennifer!



Jag utanför "Forever 21". (Bilden är tagen av Jennifer)

Om man ska ta och sammanfatta den dagen var den väldigt härlig och det var kul att gå och kolla i affärerna och skönt att känna att man är klar för inför julbalen.

Kram Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0