Saint Nicolais

Kom hem från zumban för en stund sedan. Har ätit middag och dushat också nu. Ikväll ska jag se finalen i Värsta pojkvänsakademin, spännande!

Min dag idag:

  • Första lektionen svenska.
  • Rast 55 min, såg på Glee.
  • Tutor time, firade Saint Nicholas dag med att sjunga en liten sång på franska som vi hade fått öva på, på franskalektionen. Vi fick då även också ett liten påse med en stor pepparkaka choklad och en clementin i. http://www.youtube.com/watch?v=d9fFAQJAqnQ
  • Lunch, vårrullar och ris med en sweetchili sås med annanas i, också gott.
  • Upp på rummet la mig och kolla på Glee, sov en stund.
  • Mellis klockan kvart över tre.
  • Häng med Jennifer.
  • Sedan zumba.
  • Middag.

Vi flaggade finska nationaldagen också idag btw.

Nu blir det som dagt pojkvänsakademin kl nio. Ska ta och leta upp Jennifer och Alex tror jag, ser var de har för sig.

Ha det!

Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0