Lussat på NATO

Hej allihopa!

 Hoppas att allt är bra med er! Det har varit en intensiv början på veckan med lucia framträdanden och studier. I tisdags hade vi 4 uppträdanden på samma dag, då var man slut kan man säga. I onsdag hade jag två prov, Psykologi och matteprov. Det gick väl sådär på psykologiprovet men det gick bättre på matten.

Bara efter det var man trött, men det hindrar en inte från att åka till Nato och lussa lite. Vi har skojat om att det är ett bra sätt att sticka ut bland alla CV:n genom att säga att man lussat på NATO, den ni! Haha! Det var vårat sista uppträdande och en av de bästa. Vi fick som belöning lite julmat och varsin kartong Paradise eller Aladdinask. Det var väldigt snällt av dem!

Som sagt var det väldigt intensivt och jag åkte på nån skit och mådde inte så bra dagen efter så fick ligga till sängs igår och även idag. Fast idag känner jag mig bättre, det är skönt! Fast aladdin asken har man på något sätt nästan lyckats smaska i sig hela på dessa dagarna, hehe.

Nu är det helg och snart bara en vecka och en dag kvar till självaste Julafton! Ännu mindre dagar är det kvar tills jag också kommer hem till Sverige! Det ska bli väldigt skönt och kul att träffa alla er som jag har saknat så! Så mysigt att fira jul med släkten och nyår med mina vänner. Åhh så kul!
 
Det är också svårt att tänka sig att nu har jag varit här i Belgien i ett halvår redan. Det här är sista helgen för år 2011, det är helt sjukt! Den ska jag ta till vara på och ha riktigt kul. Tiden har verkligen gått fort, alldeles för fort! Jag vill ju inte att det här ska ta slut än för det är nu det börjar bli som roligast, men jag ska verkligen ta till vara på varenda dag som kommer och göra så mycket som jag kan!

Bilder tagna av gosigaste vännen Jennifer!

När vi lussade på NATO

Innan lucian...


...och efter!


 Julbord! :P

Tack lucia kören, ni har verkligen varit ett härligt gäng och ni är jättefina människor!
Tack Henrik som har hållt i kören och alla event!

Puss och kram, ses snart Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0