Juuuuuuulloooooov

Jag vet att jag inte bloggat på några dagar, men jag har helt enkelt bara inte hunnit. Packade och tvättade kläder de dagarna innan jag åkte hem. Igår åkte jag hem så nu är jag i Sverige!

Träffade mina vänner igår Jessika och Ebba, så skönt att prata med er igen. Tack för igår kväll också på Mingel!

Ja, det är skönt att vara tillbaka. Jättekul att träffa mamma och pappa och min morbror mrf fru och barn. Min syster kommer idag! Det är ockå skönt att äta frukost när man vill och att äta andra pålägg som man inte ätit på jättelänge. Man blir rätt trött på frukosten på boardingen för man äter samma sortes pålägg varje dag och man har glömt hur gott pålägg kan vara. Så har ätit en god frukost med god ost och nån korv. Mums.

Liter snö låg på backen också här i Sverige och slask som de haft hade frusit så vägarna var skithala. Här är det lite mer julstämning då det faktiskt är rätt kallt och lite snö då. Men jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det är julafton på lördag!

Idag ska jag till polisstationen och ta foto till ett nytt pass och sen blir det Göteborg och handla julklappar.

Glad för att vara hemma igen!

Men slänger in en skön låt som ger mig roliga minnen från Belgien.
 


Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0