Julafton

Hoppas att ni haft en riktig bra jul, även om det inte var någon snö precis, för det hade jag! Åt massa julmat igår så nu är jag mätt för en vecka framöver. Förstår inte hur man får plats med all mat i magen. Men det är ädå gott.

Snäll hade jag tydligen också varit för när tomten kom fick jag ett flertal julklappar. Jag fick kläder, foton, smycken, pengar till Paris, inträdeskort på Liseberg, hudvårdsgrejer och lite andra grejer. Jag vill tacka mina släktingar, familj och vänner för de väldigt fina julklapparna jag fått.

Vi firade julen hos mormor och morfar, om jag inte sagt det. Det var jättemysigt och roligt. Förutom att vi åt, fick julklappar och kollade på Kalle Ankas Jul, spelade vi också julklappsleken och dansade till Elvis. Alla var i fullgång och vi skrattade väldigt mycket.

Nu sitter jag med familjen och min kusin och morbror och kollar på Fången från Azkaban, så nu är det dags att avsluta!

Hoppas att ni alla hade en bra jul och får ett fortsatt bra nyår osv.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0