Jason Derulo, 10 mars 2012

Jag är så glad över tre saker. Den första är att det är exakt en vecka kvar till julafton och ännu mindre kvar tills jag åker hem. Det andra är att vi ikväll, jag och Jenni, ska sova hos trillingar och gå ut på Le You. Det tredje som jag är allra gladast över är julklappen jag fick av Jennifer. Hon hade pysslat ihop en bok med massa bilder från det här halv året och skrivit roliga texter och i slutet av boken visade det sig att hon hade köpt biljetter till en konsert med Jason Derulo! Jag kände inte igen honom först när jag såg namnet men musiken har jag hört och han är väldigt bra.

Tack Jennifer, du är bäst! Jag blev jätteglad över boken, jag kan sitta med den nu och le för mig själv när jag ser bilderna och läser texterna. Den kommer att betyda så mycket för mig, så mycket som du betyder för mig, och den kommer att vara ett minne här ifrån. Jag blev så himla glad, hoppas att du förstog det! Vi kommer ha så kul i vår den 10 mars, då ska vi verkligen släppa loss, dansa och sjunga och skrika och jag vet inte vad! Puss på dig hoppas att du läser det här<3






Jag får inte glömma att säga att det har snöat också i Belgien! :D::D Happy!

Nu är det brunch!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0